Gratis verzending boven €5,00
Zelfde dag verzonden
14 dagen bedenktijd
Veilig en achteraf betalen

Veel Gestelde Vragen

Hoe lang duurt het voordat ik mijn hoesje, cover of bumper case in huis heb?
Op werkdagen is voor 4 uur besteld de volgende dag in huis.. Als je een bestelling plaatst in het weekend of op een feestdag, zullen wij jouw bestelling de volgende werkdag verwerken.

Verzenden van je producten wordt door Post NL afgehandeld. De normale bezorgtijd is 1 werkdagen dag. Helaas hebben we geen invloed op de tijdsduur. We sturen je een bevestiging van het verzenden zodra jouw skin de deur uit is.

Voor Europese landen en alle overige landen buiten Europa duurt het iets langer; 7-10 dagen.

Om er zeker van de te zijn dat je je bestelling zo snel mogelijk in huis hebt, let er op dat: 
• De betaling zo snel mogelijk bij ons binnen is 
• Voer het ordernummer in bij de gegevens van je betaling 
• Correct betalings- en afleveradres 
• Correct e-mailadres

Bezorgen jullie ook in België?
Ja!, wij verzenden binnen 24 uur dus het duurt gemiddeld 2 dagen voordat jouw pakketje aankomt.

Wat als ik niet thuis ben als de TNT langskomt?
Onze producten kunnen door een standaard brievenbus, thuisblijven is niet nodig!. Hierdoor blijven de verzendkosten laag en hoef je niet thuis te blijven om een bestelling in ontvangst te nemen. Bij pakketen die niet door de brievenbus gaan dan versturen we het als pakketpost met TNT. De pakketbezorger zal het pakket twee keer aanbieden, hierna kun je het ophalen op het postkantoor.

Welke betaalmogelijkheden zijn er mogelijk bij iAccessory?

iDEAL
Heb je toegang tot internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank? Dan kun je zonder speciale software gebruikmaken van iDEAL, de makkelijkste manier van betalen op internet.

Voordelen: 
• Snel, simpel en veilig online betalen via je eigen bank 
• iDEAL is bij iAccessory volledig gratis

PayPal (incl. Visa, Mastercard en American Express)

iAccessory.nl accepteert Visa, MasterCard en American Express betalingen via PayPal.

Op deze manier kan jij winkelen met vertrouwen, wetende dat iAccessory geen creditcardnummers en andere vertrouwelijke informatie kan zien, onderschepen of veranderen. We nemen elke maatregel om de veiligheid van onze online-systeem te waarborgen.

Voordelen: 
• Snel, gemakkelijk en veilig online betalen 
• Creditcard informatie word niet blootgesteld 
• PayPal is bij iAccessory volledig gratis

Vooruitbetalen
Vooruitbetalen betekent dat je, na het invoeren van je bestelling, eerst het orderbedrag zelf overmaakt op de rekening van iAccessory.nl. Dit kan bijvoorbeeld met internetbankieren van je bank. Vooruitbetalen is veilig en brengt geen extra kosten met zich mee. Houd rekening met een tot drie werkdagen overboektijd. Vermeld bij het overmaken het ordernummer uit je orderbevestiging.

Kan het afleveradres anders zijn dan het factuuradres?
Ja, het afleveradres kan anders zijn dan het factuuradres. Bij de bestelling moet je er wel voor zorgen dat je de volledige en correcte adressen invult tijdens het uitchecken. Het factuuradres moet overeenkomen met het adres dat is gekoppeld aan jouw betaalkaart.

Productinformatie
Van alle producten is uitgebreide productinformatie beschikbaar. Productbeschrijvingen, producteigenschappen en eventuele technische specificaties zijn bij ieder product terug te vinden onder de tabbladen die te vinden zijn onderaan iedere productpagina. Als je toch nog vragen hebt, mail dan naar hello@iaccessory.nl

Ik heb net een product besteld, kan ik nog iets toevoegen?
Nee, het is niet mogelijk iets toe te voegen aan een bestelling die je al hebt verstuurd. Uiteraard kan je gewoon een nieuwe bestelling aanmaken. Indien mogelijk, zullen we proberen alles in 1 keer te versturen.

Waarom moet ik een account aanmaken?
Door een account aan te maken ben je in staat om veel sneller bestellingen te plaatsen omdat je gegevens al bij ons bekend zijn. Bovendien kun je producten uit een bestelling versturen naar meerdere afleveradressen. Bijvoorbeeld naar vrienden of familie. Daarnaast kun je online van je (eerdere) bestellingen de status opvragen en de bijbehorende facturen opvragen en uitprinten.

Hoe weet je dat je bestelling is verzonden?
Op het moment dat je bestelling door ons is verzonden ontvang je van ons een verzendbevestiging per email. Zo weet je precies wanneer je je bestelling kunt verwachten.

Verzendt iAccessory internationaal?
Ja, iAccessory verstuurt naar alle landen in de wereld. Controleer of jouw postadres en contactinformatie juist is bij het registreren op onze site en tijdens het uitchecken. De verzendkosten kunnen per bestelling verschillen, dit hangt namelijk af van het gewicht van het te verzenden pakket in combinatie met de grootte van de bestelling, het land van aflevering en de gekozen betaalwijze. Verzendkosten worden automatisch berekend tijdens de check-out procedure voordat je de order plaatst.

Houd er rekening mee dat alle douane en/of import kosten (indien van toepassing) onder de verantwoordelijkheden van de ontvanger vallen. Elk land verschilt van beleid en de invoerrechten zijn verschillend. Het beste is om vooraf contact op te nemen met jouw lokale douanekantoor als je denkt dat dit van toepassing kan zijn.

Ik ben een Belgische onderneming en wil graag de BTW verlegd hebben, kan dat?
Indien je onderneming over een geldig BTW nummer beschikt kunnen wij een factuur zonder BTW opstellen. Je kunt hiervoor het beste vooraf contact met ons opnemen. Dit kun je per e-mail doen, stuur je e-mail naar: hello@iaccessory.nl. Vergeet niet direct je BTWnummer mee te sturen.

Kunnen producten geruild worden?
Ja, alle bestellingen worden door ons 14 dagen op proef geleverd. Mocht je binnen deze 14 dagen toch af willen zien van de aankoop, kun je de betreffende producten samen met een kopie van de pakbon aan ons retourneren.

Alle producten dienen in originele staat, onbeschadigd en in de orignele verpakking te worden geannuleerd. Na ontvangst van de geretourneerde producten zal het reeds betaalde bedrag door ons worden teruggestort. De verzendkosten van het terugsturen van producten zijn hierbij voor rekening van de klant.

Alle producten dienen retour te worden gestuurd naar onderstaand postadres: 

iAccessory.nl 
T.a.v. Afd. Retouren 
Reimersbeek 1
6715 MC  EDE

Wat als een product defect geleverd wordt?
Alle bestelling worden voor verzending zorgvuldig door ons gecontroleerd. Toch kan het onverhoopt voorkomen dat een product beschadigd is bij ontvangst. In dat geval kun je het beste contact met ons opnemen via hello@iaccessory.nl en het defect aan ons melden. Het defecte product kan in dat geval retour gestuurd worden waarop wij je zo snel mogelijk een ander exemplaar toe zullen sturen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, als je ons direct mailt, kunnen wij de bestelling nog annuleren. Wanneer het pakket eenmaal naar jou onderweg is, niet meer. Maar ook dan is er niets aan de hand. Mail ons en stuur het product retour en wij zorgen dat je je geld terug krijgt.

Andere vragen?
Mocht je nog vragen hebben, dan kan je altijd per e-mail contact met ons opnemen via hello@iaccessory.nl.

Onze gegevens:
iAccessory.nl 
SNS Bank
IBAN: NL77SNSB0926053892
KvK nr. 54095050
BTW NL851158584B01